مقاله ها
گروه محتوایی مدینیوم
گروه محتوایی مدینیومزمان خواندن 8 دقیقه
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۷

برای زنان؛ قهرمانان سال 1401 | تخفیف ویژه هفته زن

برای زنان؛ قهرمانان سال 1401 | تخفیف ویژه روز زن

بادی که در بین شال‌ها می‌پیچد و آن‌ها را به‌مانند درفش کاویانی به اهتزاز درمی‌آورد، خبر از آن دارد که «کاوه آینده ایران زن است». هشتم مارس امسال، نمادی جدید و باشکوه به خود می‌بیند؛ نمادی که جهانیان را مبهوت و مسحور خود کرده است. از حالا به بعد هشتم مارس در اذهان جهانیان، یادآور زنان قهرمان و شجاع‌دل ایران است؛ زنانی که توانستند با رشادتی مثال‌زدنی و وصف‌ناپذیر، فریاد زنند که تنها با کنار هم قرار گرفتن سه رکن «زن، زندگی و آزادی» می‌توان به حیات ادامه داد.
کلاه‌هایی که به‌احترام زنان ایران از سر برداشته شدند؛ راست‌قامتانی که ایستادگی مادران ایران را دیدند و سر فرود آورند و ارتش‌هایی که در برابر جنگاوری ایران‌دخت‌ها به‌زانو درآمدند، تنها یک معنی دارد: شایسته‌ترین نماد برای روز بزرگداشت زن، ایران‌بانو است. به‌پاس قدردانی از زنان آزادی‌جوی ایران، محصولاتی را معرفی می‌کنیم که لایق این قشر تحسین‌برانگیز است.

دستگاه فشار سنج نبض آوا

دستگاه اندازه‌گیری فشار خون دیجیتال NB1

از آن‌جایی که سلامتی شما برای ما از هرچیز دیگری مهم‌تر است، اولین محصولی که به شما معرفی می‌کنیم، رابطه‌ای مستقیم با سلامت و حال خوب شما دارد. چنان‌چه دارای فشار خون هستید یا فکر می‌کنید به دلیل وراثت، ممکن است به آن دچار شوید، پیشنهاد ما به شما دستگاه اندازه‌گیری فشار خون دیجیتال NB1 است.
ویژگی بارز این محصول این است که قابلیت اتصال به موبایل به‌واسطه اپلیکیشن نبض‌آوا را دارد. این دستگاه دارای گارانتی یک‌ساله است و 24 ماه خدمات پس از فروش دارد. یادتان باشد ما به قلب تپنده شما به‌شدت نیازمندیم!

 

 

 

 

 

 سرم ویتامین C پریم

نوبتی هم باشد، نوبت رسیدگی به پوست و زیبایی‌ شماست. چنان‌چه پوستی خشک، دارای چروک، لک‌دار یا تیره دارید، به شما سرم ویتامین C پریم را معرفی می‌کنیم. به‌کمک این محصول می‌توانید پوست خود را سفت و روشن کنید. همچنین قابلیت نابودی لک‌های پوستی، از جمله لک‌های ناشی از افزایش سن و اسکار جوش را دارد.
این سرم با رطوب‌رسانی عمیق خود می‌تواند بار دیگر شادابی را به پوست شما برگرداند؛ جوان‌کننده است و می‌تواند گرد پیری را از چهره‌تان بتکاند. به دلیل داشتن ترکیبات آنتی‌اکسیدانی قوی، محافظ DNA سلولی در برابر رادیکال‌های آزاد و مخرب است. یادتان باشد صورت خندان شما، تیری‌ست بر قلب دشمنانتان!

سرم ویتامین سی پریم

سرم روشن‌کننده ویتامین C وچه

اگر بخواهیم یک سرم ویتامین C دیگر به شما معرفی کنیم، بی‌شک به‌سراغ سرم وچه می‌رویم. به دلیل ترکیبات شگفت‌انگیزی در این محصول به‌کار رفته است، فواید بسیار زیادی برای پوست شما دارد؛ از جمله روشن‌کننده و افزایش‌دهنده شفافیت پوست، کاهش لک‌های تیره، جوان‌سازی پوست، آبرسان و نرم‌کننده، محافظت از پوست در برابر نورهای آبی و فاقد پارابن، سیلیکون، رنگ و عطر.
نکته قابل توجه این است که این محصول، هم برای بانوان است و هم آقایان. فراموش نکنید که مردها، حامیان شما هستند و دوشادوش شما قدم برمی‌دارند.

 

شامپوهای سریتا

شامپو مو سریتا مدل Wheat Germ حجم 200 میلی‌لیتر

هیچ‌چیز نمی‌تواند به‌مانند مویی بلند، خوش‌حالت و حجیم در باد برقصد و قند در دل طبیعت آب کند! به همین منظور اگر می‌خواهید مویی مستحکم، حجیم، لطیف و درخشان داشته باشید، به شما شامپو مو سریتا مدل Wheat Germ را پیشنهاد می‌کنیم.
این محصول غنی از اسیدهای آمینه، انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی جوانه گندم است. به ساقه موی شما ضخامت می‌دهد و باعث حجیم‌شدن آن می‌شود. چنان‌چه ریزش مو دارید و این موضوع شما را کلافه کرده است، نگران نباشید؛ زیرا باعث افزایش استحکام و جلوگیری از ریزش موی شما می‌شود. برای رسیدن به گیسوانی درخشان و رقصنده، این محصول به‌شدت توصیه می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کرم‌های مرطوب‌کننده سینره

و در آخر نوبت به دستان بخشنده و همیشه‌مهربان شما می‌رسد. رسیدگی به لطافت پوست دست، از اوجب واجبات است؛ به این دلیل که دستان شما، انتقال‌دهنده عواطف و احساساتتان هستند. از همین رو ما به شما کرم‌های مرطوب‌کننده سینره را پیشنهاد می‌کنیم.
به دلیل فرمولاسیون ویژه، ارگانیک و حرفه‌ای‌شان، تاثیری قوی و طولانی‌مدت دارند؛ باعث ترمیم پوست‌های خشک و آسیب‌دیده می‌شوند و به‌صورت عمقی رطوبت‌رسانی می‌کنند. چنان‌چه خشکی پوست شما به مرز خارش و التهاب رسیده است، این محصولات به دلیل برخورداری از عصاره‌های گیاهی، پوست شما را هم‌چون گل‌برگ گل، نرم می‌کنند.

کرم های مرطوب کننده سینره

 

 

 

 

 

 

 

هرآن‌چه که برای یک زندگی معمولی لازم است

در این مطلب سعی کردیم هرآن‌چه را که شایسته زنان ایرانی‌ست تا بتوانند یک زندگی معمولی را بی‌دغدغه سپری کنند، به شما معرفی کنیم. توجه به سلامتی و زیبایی‌ باید در اولویت زندگی‌تان قرار گیرد؛ زیرا نبض ایرانِ فردا، در وجود شماست. وارث زیبایی و سلامتی برای نسل‌های آینده باشید.