بیش از ۴ ماه از انتشار این آگهی می‌گذرد، برای اطمینان از صحت قیمت پیش از خرید با فروشنده تماس بگیرید.

150,000,000تومان

فروش دستگاه سونوگرافی نو/مدینیوم
فروش دستگاه سونوگرافی نو/مدینیوم
فروش دستگاه سونوگرافی نو/مدینیوم
فروش دستگاه سونوگرافی نو/مدینیوم

فروش دستگاه سونوگرافی

کد کالا: MDP-12811

پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده بصورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

ویژگی ها

دسته بندی:

تصویربرداری پزشکی

نوع آگهی:

فروش

تاریخ درج آگهی:

زمستان 1401

وضعیت محصول:

نو

گارانتی:

-

خدمات پس از فروش:

-

توضیحات

فروش تخصصی ماشین های سونوگرافی با برند GE (ساخت آمریکا) همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش فروش تخصصی پروب های سونوگرافی همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش امکان فروش اقساطی ماشین های سونوگرافی تعمیرات تخصصی پروب های سونوگرافی ماشین های سونوگرافی از مبلغ 100 میلیون تومان تا 500 میلیون تومان در سایر برند های زاپنی و کره ایی و اروپایی نیز موجود میباشد. با سابقه فروش بیش از 250 دستگاه سونوگرافی در ایران جهت استعلام از موجودی و قیمت دستگاه های موجود در انبار با شماره تماس مهندس شجاعی با شماره 09368384188 تماس حاصل نمایید.

معرفی بیشتر محصول

دستگاه سونوگرافی

دستگاه سونوگرافی، یک نوع دستگاه تصویر برداری با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا است، که نتیجه آن نمایش اندام و ساختارهای داخل بدن می‌باشد. متخصصان کاردیولوژی از سونوگرافی برای  مشاهده قلب، رگ‌های خونی، کلیه و احشا شکمی و همچنین متخصصین زنان و زایمان از آن برای دیدن و بررسی وضعیت جنین در دوران بارداری استفاده می‌کنند. بر خلاف اشعه ایکس، این امواج برای انسان مضر نیست.

 

اجزا دستگاه سونوگرافی

  • پروب
  • زاویه
  • مانیتور

 

پروب‌های رایج دستگاه سونوگرافی

  • پروب خطی Linear: یک کاوشگر خطی از امواج فراصوت با فرکانس بالا برای ایجاد تصاویری با وضوح بالا از ساختارهای نزدیک سطح بدن استفاده می‌کند. این پروب را برای تصویربرداری عروق و برخی از روش‌های خاص مانند قرار دادن خط مرکزی ایده‌آل می‌کند.
  • پروب واژینال یا آندوکاویند: تکنسین یا پزشک سونوگرافی این پروب را وارد واژن می‌کند. ممکن است کمی ناراحت کننده باشد، اما آسیبی نخواهید دید. پروب با کاندوم و ژل پوشیده شده است. این کاوشگر امواج صوتی را منتقل می‌کند و بازتاب آن امواج را از ساختارهای بدن ضبط می‌کند.
  • پروب pectorial
  • پروب array phased

امروزه بیشتر پروب pectorial – Linear استفاده می‌شود، که در تمام طول دوران  بارداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. کسانی که سابقه ab یا خونریزی در اوایل بارداری دارند در ابتدا معاینه از پروب واژینال استفاده می‌کنند.

البته پروب واژینال در اواخر دوران بارداری هم استفاده می‌شود؛ به طور مثال برای مشاهده اسکار سزارینه!

 

انتخاب دستگاه سونوگرافی

  • یک دستگاه سونوگرافی که در مطب وجود دارد، با یک دستگاه سونوگرافی که در بیمارستان و درمانگاه وجود دارد، کاملا متفاوت است. پس قبل از خرید به حجم بیمارانی که به شما مراجعه می‌کنند توجه داشته باشید، که این موضوع برای خرید سونوگرافی به شما کمک زیادی می‌کند.
  • در صورتی که یک پزشک متخصص بخواهد فقط در زمینه اکوکاردیولوژی فعالیت نماید، بهتر است که مبادرت به خرید سیستمی نماید که صرفاً مجهز به نرم افزارهای مناسب برای اکوکاردیولوژی و پروب‌های لازم برای این کار است و یا برای یک متخصص مامایی یا اورولوژی، باید دستگاه سونوگرافی خریداری شود، که دارای جداول مربوط به زمینه‌های فوق در حافظه سیستم و حداقل دو پروب یکی از نوع convex 3/5 MHZ و دیگری از نوع LINEAR 7.5 MHz و یک چاپگر باشد.
  • در زمان خرید دستگاه سونوگرافی، باید به قابلیت ارتقاء دستگاه از نظر سخت افزاری (پروب‌های جدید و …) و نرم افزاری (قابلیت نصب نرم افزارهای جدید) در آینده، راهنمایی‌های لازم گرفته شود.
  • همچنین باید توجه داشت که کیفیت یک دستگاه سونوگرافی، ممکن است به مرور زمان کاهش یابد. لذا باید هر ۶ ماه یکبار دستگاه سونوگرافی بررسی شود و میزان رزولوشن تصویر و صحت عملکرد آن مورد بررسی قرار گیرد. اما در هنگام خرید دستگاه سونوگرافی اطلاع از سایر مراکزی که دستگاه مورد نظر را خریداری کرده‌اند، می‌تواند تجربه‌ای ارزنده در انتخاب دستگاه سونوگرافی داشته باشد.
  • باید در حین خرید، دستگاه سونوگرافی مورد نظر را در حالات مختلف، از نظر مدهای کاری شرایط محیطی و تصویر برداری‌های معمول مورد بررسی قرار داد.
  • در حین خرید باید بررسی نمود که تصویری که در مانیتور دستگاه سونوگرافی نشان داده می‌شود، با تصویر چاپی مطابقت داشته باشد. چرا که در برخی سیستم‌ها به سبب کیفیت پایین سیستم چاپ دستگاه سونوگرافی و عدم توجه به این مطلب در حین خرید، موجبات تشخیص‌های غیر قطعی و اشتباه در آینده فراهم می‌شود.
  • یکی از مشکلات هرچند ساده محل قرارگیری و شکل پروب‌های دستگاه‌های سونوگرافی است که این مسئله حتما در حین خرید باید مورد نظر قرار گیرد.

 

نکاتی در نگهداری از دستگاه سونوگرافی

  • پروب‌های دستگاه سونوگرافی به شدت حساس هستند، پس در وهله اول مراقب باشید که به پروب‌ها ضربه‌ای وارد نشود.
  • پس از هر بار استفاده و کار با پروب مخصوص،سطح پروب را با دستمال مرطوب تمیز کنید.
  • از کاورهای نگهداری پروب استفاده کنید و به هیچ وجه از الکل برای تمیز کردن پروب استفاده نکنید.
  • رابط پروب و مانیتورها، که سیم هستند را گره نزنید، و روی آنها اجسام سنگین قرار ندهید.
  • پس از پایان کار با دستگاه حتما آن را فریز کنید.

 

برای آشنایی بیشتر با دستگاه سونوگرافی مقاله کامل آن را در بلاگ مدینیوم مطالعه کنید.