بیش از ۴ ماه از انتشار این آگهی می‌گذرد، برای اطمینان از صحت قیمت پیش از خرید با فروشنده تماس بگیرید.

22,000,000تومان

تخت برقی بیمار خانگی وسالمنددست دو/مدینیوم

تخت برقی بیمار خانگی وسالمند

کد کالا: MDP-12847

پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده بصورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

ویژگی ها

دسته بندی:

بیمارستانی

نوع آگهی:

فروش

تاریخ درج آگهی:

زمستان 1401

وضعیت محصول:

دست دو

گارانتی:

-

خدمات پس از فروش:

-

توضیحات

تخت برقی بیمارستانی مشتری واقعی تماس بگیرد

معرفی بیشتر محصول

تخت بیمارستانی چیست؟ راهنمای خرید تخت بیمارستانی

این که تخت بیمارستانی چیست سوالی است که اکثر خریداران و اینکه آیا خرید تخت بیمارستانی برای بیماران مفید است یا خیر سوالی است که ذهن اکثر آنها را درگیر کرده است.

در هر صورت تخت بیمارستانی وسیله ای کاربردی برای نگهداری در بیمارستان ها، مراکز درمانی و منازل است و برای استراحت بیمارانی که بی حرکت هستند و یا دارای مشکلاتی هستند که نیاز به استراحت مداوم روی تخت بیمارستانی دارند، وسیله ای مفید و کاربردی است.

انواع تخت های بیمارستانی

تخت های بیمارستانی نیمه برقی

اگر فکر می کنید شخصی که از تخت بیمارستانی استفاده می کند توانایی فیزیکی استفاده از تخت بیمارستانی دستی را ندارد، اما همچنان با بودجه محدود کار می کنید، تخت های پزشکی نیمه برقی گزینه خوبی هستند. این تخت های بیمارستانی  ارزان تر از تخت های تمام برقی هستند. با این حال راحتی و پشتیبانی را به کاربران ارائه می دهد. قسمتی از تخت بیمارستانی که روی آن می‌خوابید  از جمله تنظیم پشت و پا  برقی است، اما ارتفاع تخت بیمارستانی هنوز باید به صورت دستی تنظیم شود عملکردی که معمولاً توسط مراقب انجام می‌شود.

تخت های بیمارستانی برقی

تخت های بیمارستانی برقی امروزه گزینه اصلی برای افرادی است که به دنبال خرید تخت بیمارستانی خانگی هستند. آنها بهترین سطح پشتیبانی،  و راحتی را برای کاربر ارائه می دهند. از آنجایی که هر عنصری از عملکرد تخت بیمارستانی  به صورت موتوری است، عملکرد روزمره آن به هیچ تلاشی از جانب مراقبان و بیماران نیاز ندارد. عملکردهایی مانند بالا بردن و پایین آوردن تخت و همچنین تنظیم تکیه گاه و جای پای تخت همه فقط با یک دکمه هستند.

تخت های بیمارستانی قابل تنظیم

تخت‌های بیمارستانی قابل تنظیم دارای گزینه‌های بسیار متنوعی هستند. آنها  به گونه ای طراحی شده اند که شبیه تخت های معمولی هستند اما عملکرد یک تخت بیمارستانی خانگی را در بر می گیرند. این تخت‌ها در اندازه‌های مختلفی وجود دارند. اگر به دنبال تجهیز اتاقی با تخت بیمارستانی به عنوان یک ویژگی دائمی هستید و می خواهید ارزش زیبایی هم داشته باشد، تخت های بیمارستانی قابل تنظیم گزینه مناسبی هستند.

 

کاربرد تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی همانطور که از نامش پیداست برای مراقبت از بیماران، افراد مسن و افرادی که به هر دلیلی توانایی تعادل و حرکت ندارند استفاده می شود اما این برنامه ریزی ها تا چه اندازه می تواند برای بیماران مثمر ثمر باشد.

در اینجا به برخی از کاربردهای تخت بیمارستانی اشاره می کنیم:

  • تخت بیمارستان این امکان را به ما می دهد که زیر سر بیمار یا بالاتنه بیمار حرکت کنیم و این امکان باعث سهولت در تغذیه بیمار و حرکت از یک خط دیگر یا ویلچر که بسیار مورد علاقه استف است و همچنین برقراری ارتباط است. با افراد دیگر و پرستاران و اهل خانه استفاده زیادی می شود
  • تنظیم شیب زیر سر بیمار به همراه زیر پای بیمار به ما این امکان را می دهد که گردش خون بیمار را به راحتی انجام دهیم و دیگر در بدن احساس بی حسی نکند.
  • تنظیم شیب زیاد در ران به بیمار این امکان را می دهد که وقتی سر بیمار را بالا می آوریم، روی تخت بیمارستانی نیفتد.
  • حفاظت های بسیار قوی دارد که به ما این اطمینان را می دهد که وقتی بیمار روی چرخ استراحت می کند و تعادلی روی خود ندارد و وقفه در دست بیمار نیست، دیگر از تخت بیمارستانی نمی افتد.

تخت بیمارستانی برای خانه چه کاربردی دارد؟

یک تخت بیمارستانی مناسب برای مراقبت خانگی ویژگی‌هایی دارد که نیازهای افرادی را برآورده می‌کند که در حال بهبودی از آسیب هستند و یا باید مدت زمان طولانی را در تخت بیمارستانی بگذرانند. قابلیت تنظیم این تخت‌های بیمارستانی، در مقایسه با یک تخت استاندارد، آنها را به منظور فراهم کردن پشتیبانی راحت و ارایه‌ی مراقبت با کیفیت مناسب‌تر می‌کند.

نکات مهم در خرید تخت بیمارستانی

در هنگام خرید تخت بیمارستانی حتما نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • طراحی مناسب تخت در تحمل وزن شما
  • ایمنی مناسب دستگاه در جلوگیری از برق گرفتگی و خطر اشتعال
  • نداشتن هیچ گونه ارتباط الکتریکی در پایین تخت
  • دارای ریل‌ها و حفاظ‌های کناری قابل باز و بسته شدن
  • داشتن ارتفاع مناسب و قابلیت تنظیم ارتفاع مناسب با هر فرد
  • داشتن کیفیت مناسب و برند معتبر

 

خرید تخت بیمارستانی

خدمات نصب اختیاری تخت بیمارستانی، حدس و گمان در هنگام نصب تخت بیمارستانی در خانه را از بین می‌برند. آوردن تخت بیمارستانی به خانه به خودی خود یک تغییر اضطراب آور است و دانستن اینکه تخت بیمارستانی توسط نصاب‌های حرفه‌ای به درستی نصب شده است، بخشی از استرس را برطرف می‌کند و باعث آرام و راحت‌تر شدن محیط می‌شود.

در هنگام خرید تخت های بیمارستانی باید به ویژگی های آن دقت کنید و بسته به تشخیص پزشک یا بیماری خود اقدام به خرید تخت بیمارستانی کنید. در هنگام خرید تخت بیمارستانی، باید نکات زیادی از جمله وزن بیمار، ابعاد تخت، الکتریکی یا مکانیکی بودن آن و بسیاری موارد دیگر را در نظر بگیرید. مهم ترین نکته در خرید تخت‌های بیمارستانی، این است که با توجه به شرایط بیمار، تخت مناسب او را انتخاب کنید تا بیمار در آن احساس راحتی داشته باشد و در طولانی مدت دچار مشکل نشود. همچنین یکی از نکات مهم دیگر در خرید تخت بیمارستانی، انتخاب یک برند با کیفیت از این محصول است. در حال حاضر شرکت‌های متعددی در زمینه تولید انواع تخت‌های بیمارستانی فعالیت می‌کنند که می‌توانید از محصولاتشان استفاده کنید.

درصورتی هم که قبل از خرید تخت بیمارستانی نیاز به مشاوره داشتید، اینجا کلیک کنید. تیم فنی مدینیوم اماده پاسخگویی به سوالات شما در خرید تخت بیمارستانی هستند.