ماسک موی کراتینه بدون سولفات و پارابن HAIR

ماسک موی کراتینه بدون سولفات و پارابن HAIR


آراد شاپ

تهران

253

تعداد محصول

529

روز در مدینیوم


ارسال محصول توسط فروشنده

پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه ، از صحت کالا یا خدمت ارائه شده ، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید


ویژگی ها

  • افزایش نرمی و لطافت موها

  • بازسازی و احیا کننده موها تا 98 درصد

  • تغذیه کننده قدرتمند مو

  • ماسک تغذیه کننده داخل حمام

مشخصات فنی

حجم100 میلی لیتر
محصول کشوربرزیل
مناسب موهای خشک و کراتینه شده

توضیحات

خرید ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه از آن جهت اهمیت دارد که به حفظ حالت مو کراتین شده کمک می‌کند. درواقع تمامی افراد می‌توانند از این محصول متناسب با نیازشان استفاده کنند. ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه برند Hair یکی از محصولات بی‌رقیب در جهت افزایش رطوبت‌رسانی به موها و تثبیت رنگ موهای دکلره و رنگ شده است. ماسک مو کراتینه Hair با فرمولاسیون ویژه در کره جنوبی ساخته شده است و به راحتی در کشور ما نیز به فروش می‌رسد. فرمولاسیون این ماسک مو به شکلی است که فاقد هرگونه عوارض است زیرا سولفات، پارابن و نمک ندارد.

طبق بررسی‌های ما، پس از استفاده منظم از این ماسک مو 98 درصد موهای آسیب دیده شما ترمیم می‌شود. علاوه بر اینکه تاثیر زیادی بر تقویت‌کنندگی موها دارد، سبب بهبود سلامت پوست سر می‌شود. چربی پوست سر کنترل می‌شود و تارهای مو درخشان‌تر می‌شوند. رایحه این ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه از دیگر مشخصات آن است که بسیاری از کاربران به آن اشاره کردند. تمام ویژگی‌های یک ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه در این برند قرار دارد حتی مجوز سازمان غذا و دارو را نیز دارا است.

 

ویژگی‌های مهم ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه برند hair

ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه برند hair در حجم 1000 میلی‌لیتر برای انواع موهای خشک، نازک، وز، دکلره شده، مواج و بد حالت مناسب است. درواقع این ماسک مو یکی از بهترین ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه است که خانم‌ها و آقایان می‌توانند استفاده کنند. ویتامین B5 موجود در این ماسک مو می‌تواند از ریزش شدید مو جلوگیری کند و حجم موها را افزایش دهد.

 

طریقه استفاده از ماسک موی کراتینه بدون سولفات Hair

نکته مهمی که در استفاده از ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه لازم است، شستشو موها است. قبل از اینکه ماسک مو Hair استفاده کنید با شامپو موهایتان را بشویید، هدف از انجام اینکار افزایش نفوذپذیری ماسک به درون تارهای مو است. این ماسک را می‌توانید به نوک موها بزنید ولی دقت کنید در تمام نقاط پخش شده باشد. حال پس از 5 الی 15 دقیقه می‌توانید آبکشی کنید. استفاده بیش از حد ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه برند Hair می‌تواند سبب ریزش مو شود. در همین راستا توصیه ما این است که 1 بار در هفته و بصورت منظم از آن استفاده کنید.