ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده پنتن مدل Glatt

ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده پنتن مدل Glatt


آراد شاپ

تهران

253

تعداد محصول

533

روز در مدینیوم


ارسال محصول توسط فروشنده

پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه ، از صحت کالا یا خدمت ارائه شده ، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید


ویژگی ها

  • ترمیم کننده و تغذیه کننده موها

  • بدون ایجاد حس سنگینی و چربی بر روی مو

  • مناسب استفاده داخل حموم

مشخصات فنی

حجم300 میلی لیتر
کشور مبدا برندآلمان
مناسبانواع مو

توضیحات

خرید ماسک مو صاف کننده قوی که علاوه بر قیمت اقتصادی، ارزش خرید بالایی داشته باشد؛ کمی چالش برانگیز است. ماسک مو صاف کننده و تقویت کننده پنتن دارای مواد مغذی موثری است که موهای شما را احیا می‌کند. یکی از این مواد مغذی کراتین است، این ماده به خوبی از ساقه تارهای مو محافظت می‌کند و مانع از آسیب دیدن موها می‌شود. این محصول در حجم 300 میلی‌لیتر به فروش می‌رسد، این حجم مناسب و کاسه‌ای بودن ماسک  از دلایل محبوبیت این ماسک مو صاف کننده قوی است.

ماسک مو صاف کننده قوی پنتن، برای تمامی موها از جمله موهای خشک و وز مناسب است. طوری که پس از یک دوره درمانی موهای شما، موهای وز حالتی درخشان و ابریشمی می‌گیرند. علاوه بر آن موهایتان رطوبت خودش را حفظ می‌کند و آبرسانی قوی انجام می‌شود. آبرسانی موها از ایجاد موخوره و شکننده شدن تارهای مو جلوگیری می‌کند که بسیاری از افراد خواهان خریداری چنین ماسک مویی هستند. پس از اینکه استفاده کردید، حال موهایتان را می‌توانید بر طبق سلیقه‌تان حالت دهید. حالت پذیری موها پس از افزایش رطوبت و نرم کردن موها، ویژگی بسیار مهم است که در این ماسک مو صاف کننده قوی گنجانده شده است. اگر شما هم به درخشانی موهایتان اهمیت می‌دهید، خرید ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده پنتن مدل Glatt می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

 

طریقه استفاده از ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده پنتن مدل Glatt

ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده پنتن مدل Glatt، مناسب تمام افراد است یعنی خانم‌ها و آقایان می‌توانند اقدام به خریداری این محصول کنند. اگر موهایتان خشک، وز و مجعد است، ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده پنتن مدل Glattمی‌تواند نجات دهنده موهایتان باشد.

فرمولاسیون این ماسک مو صاف کننده قوی پنتن طوری است که برای داخل حمام طراحی شده است. برای استفاده از آن بایستی موهای شما تمیز باشد، حال مقداری از این ماسک مو را به ساقه موهایتان بزنید، سپس بعد از 3 دقیقه آبکشی کنید. لازم به ذکر است که بهتر است قبل از مصرف آن، موهایتان را شامپو بشویید و سپس از آن استفاده کنید. تاثیر گذاری این محصول بر موها آنچنان بالا است که گره‌های مو به راحتی باز می‌شود تا شانه کردن آسان شود.

حتما راهنمای استفاده از ماسک مو را مطالعه کنید زیرا هرماسک موی موجود در بازار دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که ممکن است در ماسک‌های دیگر دیده نشود.