تب سنج جیوه ای پزشکی

تب سنج جیوه ای پزشکی


ایران مدیکال

تهران

514

تعداد محصول

687

روز در مدینیوم


ارسال محصول توسط فروشنده

پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه ، از صحت کالا یا خدمت ارائه شده ، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید


ویژگی ها

  • قابلیت اندازه‌گیری دما در محدوده‌ی ۳۲ تا ۴۲/۹ درجه‌ی سانتی‌گراد

  • قابل ضد عفونی با الکل می‌باشد.

  • این تب سنج، از نوع جیوه ای می‌باشد.

  • قابلیت اندازه گیری از طریق دهان، زیربغل

توضیحات

خرید تب سنج جیوه‌ای پزشکی

تب سنج جیوه‌ای یکی از قدیمی‌ترین دماسنج‌های موجود برای اندازه‌گیری تب می‌باشد. این تب سنج‌ها با وجود سادگی‌، دقت بسیار بالایی در اندازه‌گیری دمای بدن افراد دارند. از این تب سنج‌ها می‌توان برای اندازه‌گیری دمای بدن نوزادان، کودکان و بزرگسالان استفاده کرد. شما می‌توانید برای اندازه‌گیری تب، این دماسنج‌ها را در دهان و یا زیر بغل قرار دهید. تب سنج جیوه‌ای، قابلیت اندازه‌گیری حرارت بدن از 32 تا 42.9 درجه سانتیگراد و با کمترین خطا را دارد. این تب سنج دارای یک لوله شیشه‌ای می‌باشد که داخل آن جیوه قرار گرفته است و دمای بدن باعث می‌شود که جیوه داخل این لوله بالا برود. جایی که جیوه از بالا رفتن متوقف می‌شود، دمای بدن فرد می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، دقت تب سنج جیوه‌ای از تمام تب سنج‌های جدید با تکنولوژی‌های مدرن امروز بیشتر است.

 

مشخصات دماسنج جیوه‌ای پزشکی

تب سنج جیوه‌ای پزشکی از یک لوله باریک از جنس شیشه ساخته شده است که یک سر این لوله به محفظه‌ای پر از جیوه متصل می‌شود. جیوه ماده‌ای است که در اثر مواجهه با گرما منقبض و در سرما منبسط می‌شود. محیط خلا داخل لوله شیشه‌ای این دماسنج، به جیوه امکان حرکت می‌دهد تا بتواند دما را اندازه بگیرد. با توجه به سطح جیوه در لوله، می‌توان از روی اعداد نوشته شده بر روی دماسنج، میزان دما را به دست آورد.

 

مزایای تب سنج جیوه‌ای

این تب سنج جیوه‌ای از بهترین دماسنج‌های موجود در بازار است که ویژگی‌های مثبت فراوانی دارد. از اصلی‌ترین مزایای تب سنج جیوه‌ای، می‌توان به دقت بسیار بالا و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

 

معایب تب سنج جیوه‌ای

این محصول معایب زیادی ندارد و تنها نکته منفی آن، احتمال شکستن شیشه دماسنج است. اگر دماسنج جیوه‌ای شکست، حتما از کاغذ برای جمع‌آوری جیوه آن استفاده کنید. سپس آن را داخل کیسه پلاستیکی گذاشته و درش را گره بزنید. همچنین در صورت شکستن این تب سنج، مراقب باشید تا کودکان به آن نزدیک نشوند. دقت داشته باشید که استفاده از تب سنج جیوه‌ای در مقایسه با انواع دیجیتالی، به زمان بیشتری نیاز دارد که این ویژگی برای برخی از افراد خوشایند نیست.

 

قیمت دماسنج جیوه‌ای پزشکی

قیمت این دماسنج جیوه‌ای پزشکی در مقایسه با سایر دماسنج‌ها بسیار پایین است. به جرئت می‌توان گفت قیمت این دماسنج‌ها کمتر از نصف برخی از انواع دیجیتالی موجود در بازار است. این در حالی است که دقت این تب سنج‌ها بسیار بالاتر از سایر دستگاه‌ها است.

60,000تومان