دستگاه نوار قلب امواج نگار مدل Negar A110

دستگاه نوار قلب امواج نگار مدل Negar A110


آراد شاپ

تهران

253

تعداد محصول

553

روز در مدینیوم


ارسال محصول توسط فروشنده

پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه ، از صحت کالا یا خدمت ارائه شده ، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید


ویژگی ها

  • دریافت همزمان 12 لید ECG

  • چاپ همزمان سه، چهار یا شش کانال بر روی چاپگر حرارتی با عرض کاغذ 110 میلیمتر

  • دارای دو مود دستی(manual) و خودکار(auto) و نمایش سیگنال ریتم (long lead) یک یا سه یا شش کانال به انتخاب کاربر

  • قابلیت ارسال سیگنالها در محیط بیمارستان از طریق شبکه LAN و خط تلفن

  • امکان ذخیره سیگنالهای 200بیمار (هر بیمار 10رکورد) همراه با درج تاریخ به صورت شمسی

مشخصات فنی

حافظه داخلی دارد
صفحه نمایش رنگی 7 اینچ با ابعاد 800در480پیکسل
قابلیت اتصال به شبکه Lanدارد
قابلیت تفسیر دارد

توضیحات

دستگاه نوار قلب امواج نگار مدل Negar A110 محصول تخصصی اندازه‌گیری و آنالیز عملکرد الکتریکی عضله قلب است. این دستگاه تولید ایران است و به لحاظ قیمت مقرون به‌صرفه‌ است. همچنین این محصول به لحاظ کیفیت عملکرد و تکنولوژی با نمونه‌های خارجی رقابت خواهد کرد. این دستگاه از نوع 6 کانال است و قابلیت دریافت همزمان 12 لید ECG را دارد. دستگاه نوار قلب امواج نگار مدل Negar A110 مجهز به نمایشگر رنگی 7 اینچ است. این دستگاه مجهز به چاپگر داخلی از نوع حرارتی است و قادر به چاپ ECG بصورت 3، 4 و 6 کانالرا دارا است. این دستگاه  قابلیت اتصال به چاپگر لیزری از طریق USB را دارد و می‌تواند 12 لید را همزمان روی کاغذ A4 چاپ کند. این الکتروکاردیوگراف امواج نگار دارای دو حالت دستی و خودکار بوده و قابلیت مانیتورینگ long lead 1، 3 و 6 کانال به صورت انتخابی دارد. این محصول مجهز به حافظه داخلی با امکان طبقه بندی اطلاعات 200 بیمار می‌باشد. همچنین حافظه آن قادر به ذخیره 10 رکورد برای هر بیمار با تاریخ و زمان  آن است. دستگاه نوار قلب امواج نگار مدل Negar A110 قابلیت اتصال به چاپگر بی‌سیم با استفاده از شبکه WiFi را دارد. این محصول قادر به انتقال داده‌ها به سیستم مرکزی بیمارستان از طریق شبکه LAN می‌باشد. این دستگاه مجهز به فیلتر AC است و به سیستم هشدار هوشمند هم تجهیز شده است. در صورت بروز قطعی لیدها سیستم هشدار فعال خواهد شد.

مشخصات کلی محصول دستگاه نوار قلب امواج نگار مدل Negar A110: 

  • مدل: negar A110
  • برند این دستگاه امواج نگار است.
  • ساخت کشورایران
  • کاربرد آن آنالیز پتانسیل الکتریکی قلب، تشخیص آریتمی، ایست قلبی، آمبولی است.

مزیت‌ها و کاربردهای دستگاه نوار قلب امواج نگار مدل Negar A110

  • مجهز به حافظه داخلی

یکی از آپشن‌هایی که سبب بهینه‌تر شدن عملکرد تجهیزات پزشکی می‌شود، حافظه و امکان ذخیره اطلاعات آن است. دستگاه نوار قلب امواج نگار مدل Negar A110 به این آپشن مجهز است و امکان ذخیره سازی داده‌ها و بازیابی مجددشان را فراهم می‌کند. این دستگاه  مجهز به کارت حافظه با امکان ذخیره سازی اطلاعات ۲۰۰ بیمار است.

  • قابلیت اتصال بی‌سیم دارد

یکی دیگر از آپشن‌های این دستگاه الکتروکاردیوگراف امواج نگار negar A110 امکان اتصال بی‌سیم آن است. در صورتی که نیاز به تهیه نوار قلب 12 لید باشد، تکنسین خدمات  می‌توانند از این مزیت محصول بهره بیشتری ببرند. با قابلیت اتصال به WiFi می‌توان این الکتروکاردیوگراف را به چاپگر بی‌سیم متصل کرده و نوار قلب 12 لید روی کاغذ A4 تهیه کرد.

  • امکان اتصال به رایانه مرکزی بیمارستان

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این دستگاه  امکان اتصال آن به سیستم مرکزی بیمارستان است. با بهره‌گیری از قابلیت اتصال شبکه LAN و خط تلفن می‌توان دستگاه را به شبکه بیمارستان متصل کرده و شرایط بیماران را بهتر و راحت‌تر تحت نظارت قرار داد.

  • انتخاب نوع نوار قلب

در مواقعی که نیاز به نوار قلب بیش از ۶ کانال یا ۶ لید نباشد، این دستگاه  می‌تواند عملکرد بهینه تری از خود نشان دهد. با توجه به تکنولوژی به‌کار رفته در این الکتروکاردیوگراف این امکان فراهم است که اپراتور برحسب نیاز چاپ نوار قلب را در حالت‌های ۳، ۴ و ۶ کانال تنظیم کند. نوار قلب‌های ۳ تا ۶ لید روی کاغذ ۱۱۰ میلیمتری حرارتی که در چاپگر خود دستگاه قرار می‌گیرد ثبت خواهد شد.

  • تشخیص دقیق عارضه‌های قلبی عروقی

این دستگاه عموماً در بخش اورژانس و کلینیک‌های با امکان ارائه خدمات درمانی قلب و عروق جهت بررسی علت بروز دردهای ناحیه قفسه سینه استفاده می‌شود. پزشک با استفاده از این دستگاه می‌تواند وضعیت کارکرد قلب افراد مشکوک به حمله قلبی را بررسیکند. همچنین این دستگاه می‌تواند در تشخیص طیف وسیعی از عارضه‌های قلبی همچون پریکاردیت، آمبولی ریه و بیماری عروق کرونری موثر واقع شود.